Меню:
Розклад автобусів
Наша адреса:
53211 Дніпропетровська обл. м.Нікополь вул.Дідика,23 Тел.факс 8(05662)5-16-53 е-mail: rajono1@ukr.net
Дякуємо:
Компьютерній фірмі DEVICE
Єдиний освітній центр:
Корисно:

Новини

Безумство – діяти по-старому
і чекати нових результатів.
(Альберт Ейнштейн)
    
Про урок написано безліч книг, статей, дисертацій. Змінюються  цілі та зміст освіти, з’являються нові засоби і технології навчання, але які б не здійснювалися реформи, урок залишається вічною і головною формою навчання. На ньому трималася традиційна і базується сучасна школа.
На цю тему у Менжинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів відбулося засідання методичного об’єднання вчителів історії району. Метою його проведення було:

  • підвищення методичної підготовки  педагогів із технологій сучасного

уроку;

  • сприяння зростанню педагогічної майстерності вчителів у підготовці та

проведенні уроків, їх удосконаленні на основі використання інноваційних технологій;

  • мотивація самовдосконалення інноваційних технологій.

     Керівника районного методичного об’єднання вчителів історії Шугай Ж.В. представила на розсуд педагогів презентацію, у якій зупинилася на;

  • ефективності уроку: від кого і чого вона залежить?
  • критеріях ефективності сучасного уроку;
  • методиці « Асоціативний ряд» ;
  • ознаках  сучасного уроку, його структурі.

Жанна Володимирівна провела анкетування вчителів «Стиль викладання»
Сучасний урок – спільна  творчість учителя й учнів. Учителі-історики доказували це  презентаціями  досвіду своєї роботи , такі вчителі як  Борова О.М., Сомко Л.М., Конійчук О.П., Неплях Є.О., Клює ва В.В., Цифра Н.В., Швець О.В. показали різні етапи уроку, використовуючи інноваційні технології та форми роботи, а саме: проблемні питання, вступна бесіда – діалог, мотивація навчальної діяльності, очікувані результати, відео матеріали,  робота в експертних групах, робота з картою, підбиття підсумків,  кросворд, презентація, дерево рішень, цікаві факти тощо. Усі етапи уроків були проведені з учасниками методичного об’єднання – учителі були у ролі учнів. Саме в такий спосіб  учителі з'ясували
основні вимоги до сучасного уроку, основні ознаки сучасного уроку,
типи і структуру сучасного уроку.
Учитель історії Менжинської ЗОШ Бортновський О.С. провів інтелектуальне змагання між командою вчителів району та юнаками 11 класу Менжинської ЗОШ. Було п’ять видів завдань, де конкурсанти вправлялися у знаннях історії, мови, культури, біології, космосу тощо. Перемогу отримала команда вчителів, хоча учні достойно змагалися й програли з невеликим відривом у балах.
Завершилося засідання методичного об’єднання висновком учителів, що 3 істини повинні супроводжувати  учителя:

  • Сучасний урок – це організоване педагогом духовне спілкування, змістом якого є  наукове знання, а результатом – інтелект кожного  суб’єкта урочного спілкування, його духовного збагачення;
  • Сучасний урок – це частина життя дитини. Проживання цього життя має відбуватися на рівні високої загальнолюдської культури. Педагог теж має жити на уроці, бути відкритим;
  • Гуманізація виховання. Це зміна стосунків у системі  « вчитель - учень» - встановлення атмосфери довіри, поваги до особистості дитини та співробітництва з нею.

Керівник методичного об’єднання роздала усім його учасникам Пам’ятки для творчого вчителя
Якщо хочеш, щоб люди збудували  корабель,
не наказуй їм іти в ліс та заготовляти деревину.
Зроби так,  щоб вони полюбили море.
(Антуан де Сент-Екзюпері)

  • Навчай цікаво, радісно, доступно, нестандартно, творчо;
  • Розвивай допитливість, увагу, уяву, фантазію, мислення;
  • Навчання організовуй індивідуально, диференційовано, різнорівнево;
  • Виховуй в умовах доброзичливості, вимогливості, взаємоповаги;
  • Впроваджуй активні та інтерактивні методи та прийоми, інноваційні технології

Засідання методичного обєднання вчителів історії пройшло на високому науково-методичному рівні, адміністрація Менжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів та вчитель історії цієї ж школи Бортновський О.С. приклали максимум зусиль, щоб гості почували себе комфортно.

Методист методичного кабінет  Ковтуненко Л.В.